Bruce Soord - Luminiscence (2023)

Om zijn wat meer ingetogen kant de ruimte te geven maakt Bruce Soord met enige regelmaat een soloplaat. En sinds Gavin Harrison is toegetreden tot zijn band "The Pineapple Thief" zal die behoefte er zéker zijn. 

Begrijp me goed, ik vind Gavin Harrison een geweldige drummer en de platen die TPT met 'm maakte zijn fantastisch, maar het is ook een beetje een soort "Porcupine Tree light" geworden. Ik heb daar niks op tegen hoor, in tegendeel, maar ik ben blij dat we op z'n soloplaten ook die andere kant te horen krijgen.

Ook op het onlangs verschenen "Luminiscence" is het weer prijs! Wat een heerlijk album weer. Het is nog véél te vroeg om een favoriet aan te wijzen maar "Stranded Here" zou zéker een kandidaat kunnen zijn.

Nu nog een vervolg op "Wisdom of Crowds" en ik ben helemáál tevreden

Reacties

Populaire posts van deze blog

10 jaar in de verlenging

Eerste werkdag, tegenwoordig en vroeger

Herinneringen aan Fanfare St. Nicasius