Manchester Orchestra - The Million Masks of God (2021)

 

In eerste instantie had ik me door de naam van deze band op het verkeerde been laten zetten. Want vanwege die naam verwachtte ik een heel...eh...orkestrale sound met veel bombast maar toen ik éindelijk eens wat van deze band luisterde bleek ik er hélemaal naast te zitten.

In plaats van heel orkestraal is het juist vrij ingetogen.
En dan die stem. Ik vind het niet eens een uitgesproken mooie stem en ik moest er best aan wennen. Maar tóen ik er eenmaal aan gewend was begon ik 'm verslavend te vinden. Dit nummer "Annie" is wat mij betreft een van de mooiste. Mede door de prachtige melodie

Reacties

Populaire posts van deze blog

10 jaar in de verlenging

Eerste werkdag, tegenwoordig en vroeger

Herinneringen aan Fanfare St. Nicasius