My Arrival - Satur9 & Indigo (2020)

 


"My Arrival" kun je zien als een afsplitsing van "Sylvium", dus toen ik hier voor het eerst over las liep ik er met een boogje omheen want ik heb heel weinig met "Sylvium". Hoe het kwam weet ik niet meer maar ik pikte de muziek op enig moment toch op. En ik was verkocht!

Ik weet niet waarom ik het zo goed vind, maar dat is heel vaak het geval. Maar de stem van Richard de Geest heeft er zéker mee te maken. Het is niet eens zo'n héél bijzondere stem maar de manier waarop hij zingt raakt me. Ik word er rustig van. En dan vooral in het nummer "Strange Machine". De combinatie van sfeer, melodie en stem werkt bij mij als een soort pleister op een wond. 

Reacties

Populaire posts van deze blog

10 jaar in de verlenging

Eerste werkdag, tegenwoordig en vroeger

Herinneringen aan Fanfare St. Nicasius