Novastar


Wat een tegenvaller. Zat ik het album dat als "nieuw Novastar album" aangekondigd werd te luisteren en dacht ik bij het tweede nummer: "Hé! dat komt me héél bekend voor!"

Blijkt dat zogenaamde 'nieuwe' album een soort "greatest hits" album te zijn met opnieuw opgenomen nummers. En - jawel! - één nieuw nummer. Dat dan word aangekondigd alsof het het achtste wereldwonder is.

Dat valt me nou vies van jullie tegen.

En die nieuwe versie van het nummer dat ik herkende kan ook nog eens niet tippen aan het origineel. Hoewel, als ik eerlijk ben word dat mede ingegeven door het feit dat ik niet wíl dat het daaraan zou kunnen tippen. 

Maar goed, dat nummer is dan ook mijn favoriet dus dat ligt dan extra gevoelig. Het staat op het debuutalbum uit 2020. Ik doe 'm er even bij maar mocht je geïnteresseerd zijn in die nieuwe versie, dan moet je die zelf maar even opzoeken. Ik weiger om daar verder nog aandacht aan te besteden.

Reacties

Populaire posts van deze blog

10 jaar in de verlenging

Eerste werkdag, tegenwoordig en vroeger

Herinneringen aan Fanfare St. Nicasius